Intervieuw

Intervieuw met annelotte.s
Hoe oud ben je?Ik ben 14 jaar.

Hoelang zit je al op Stardoll?Nog geen jaar met dit account maar langer met een ander account.

Wat is je echte naam?Annelotte gewoon.

Hoe kwam je op je Stardoll naam?Nou simpel, Annelotte kon niet en met een punt erachter, en mijn achternaam begint met een s dus deed ik s.


Wat is je lievelingskleur?Wit vindt ik een gaafe kleur groen heeft een voorkeur bij mij maar zacht roze is ook tof. ;D

Wat wil je nooit meer weg hebben op Stardoll? Mijn beste vrienden en mijn D&F strik en mijn Chanel jurkje van 200 SD.

Wat is je favoriete Stardoll winkel? Natuurlijk LE alleen heb er niks van maar Chanel ook en alle Tributes. Maar Bonjour Bizou is ook echt een nicee winkel Bonjour Bizou heeft veel dingen van ontwerpers als mochino Chanel en Livin kledingstukken das gaaf!

Hoe vaak kom je op Stardoll? 2-3x per dag een twee uurtjes per x.

Wie is je idool? Mijn idool Coco Chanel zeker weten zij heeft zoveel voor de mode gedaan en zij inspireert mij bij mij outfit.

Wat is je favoriete merk? Ik weet het eigenlijk niet echt zoveel want Chanel is gaaf en Bjorn Borg is nice en nog vééééél meer. ;D

Wat is je favoriete drinken? Coca Cola geen andere naamaak Cola das vies. :P En sapjes drink ik veel.

Wat is je favoriete eten? Pasta’s zijn heel erg lekker. Pannekoeken hou ik wel van. Witlof heeft veel smaak en kun je lekkere gerechten mee maken want hou zelf veel van koken. :D

Hoe was je eerste Stardoll dag? geweldig er ging een nieuwe wereld voor me open!

Wat is je favoriete Stardoll kleding stuk? Mijn D&F Tribute Strik daar heb ik ook 359 SD voor betaald. :)
En m’n Coco Chanel Tribute Dress voor 200 SD.


Wie is je beste Stardoll vriendin? Twanloveilse ik ken haar al vanaf het begin van mijn SD leven toen ik nog non SS was.


Wat is je favoriete film? Veel films maar een film is wel een favoriet The Conevections Of A Shoppeholic!! Daar komen allemaal kleding stukken in voor die je in het echt ook hebt!! Of op stardoll!

Wat is je favoriete TV- programma? Veel programma’s.

Vond je dit een leuk intervieuw? Ja heel erg leuk!

Intervieuw met: annelotte.s
Intervieuw door: kenarie
Datum: Zondag 14 Augustus 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten