Intervieuw!

Intervieuw met fifi.hart
Hoe oud ben je?
14.

Hoelang zit je al op Stardoll?

Ehm ik denk een jaartje.

Wat is je echte naam?

zeg ik liever niet sorry, zeg maar gewoon fifi. :)

Hoe kwam je op je Stardoll naam?

Ik maakte eigenlijk gewoon voor de grap een account aan om te kijken wat dit was dus ik typte ook zomaar een naam in, ik wou eerst alleen 'fifi' maar die was al bezet, dus ik zette er gewoon '.hart' achter en toen was de naam beschikbaar haha.

Wat is je lievelingskleur?

Het verschilt altijd, eerst was roze best lang mijn lievelingskleur maar na een tijdje vond ik die kleur steeds minder leuk worden. Ik vind bruin denk ik ook wel een mooie kleur want ik kwam er laatst achter dat ik erg veel bruine kleren draag haha. En zwart vind ik ook wel een leuke kleur want het past overal bij dus is het makkelijk te combineren met een leuk vestje en een riem ofzo, (ja sorry ik denk altijd aan kleren haha). En ik vind zwarte nagelak wel leuk staan soms, ookal vinden sommige mensen dat een beetje gothic. Dat kan me niet echt schelen.



Wat is je favoriete Stardoll kleding stuk?

Mijn DKNY Black Wool Scarf. (: Hij is erg zeldzaam en ik vond hem een tijdje geleden voor maar 46 stardollars!

Wie is je idool?
Ik heb niet echt een idool of inspiratie, ik doe gewoon wat ik zelf wil. (:

Hoe vaak kom je op Stardoll?

Eerst kwam ik elke dag online, maar de laatste tijd zit ik veel minder op stardoll omdat ik minder tijd heb want ik heb bijna elke dag wel wat te doen, en als ik dan even tijd heb dan zit ik meestal niet aan de computer maar dan zit ik op mijn mobiel of IPod want daar kan ik ook gewoon op MS'Nen, Hyven en Twitteren enzo, daar heb ik geen computer voor nodig. :)

Wat wil je nooit meer weg hebben op Stardoll?

Ik denk al mijn kleren en make-up.

Wat is je favoriete Stardoll winkel?

Eerst waren het Pretty in Pink (inmiddels heet het Pretty in Love) en Rio, maar ik ben zo lang niet online geweest dat er allemaal nieuwe winkels bij gekomen zijn met nieuwe kleren enzo dat ik het niet meer weet. maar ik denk nog steeds wel Pretty in Love en Rio.

Wat is je favoriete merk?

Ik heb er best wel veel eigenlijk, ik koop mijn kleren nooit bij dezelfde winkel want ik hou meer van variatie. (:
Ik draag denk ik vooral dingen van:
-Lady Sting
-Only
-Vero Moda
-(Wo)Men At Work
-H&M
-American Today
-Pieces
-ABC

Wat is je favoriete drinken?

Cola Light.

Wat is je favoriete eten?

Pizza.

Wie is je beste Stardoll vriendin?

Miley.Hannah000, alleen spreken we elkaar de laatste tijd bijna nooit omdat ik bijna nooit online ben, en ik ben ook 3 weken op vakantie geweest, en nu is terug ben ik zij op vakantie.


Intervieuw met: fifi.hart
Intervieuw door: kenarie
Datum: Zondag 6 Aug. 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten