Intervieuw!

Intervieuw met ice-lili
Hoe oud ben je?
Ik ben 10 jaar oud. (Bijna 11, ben geboren in December)

Hoelang zit je al op Stardoll?
Ik zit al van 11 september 2010 op Stardoll. (Niet zo lang dus.)

Wat is je echte naam?
Wel, ik heet Lili.

Hoe kwam je op je Stardoll naam?
Lili is me echte naam, en het was in September, dus het was warm, en ik zat aan ijs te denken, en daarom ijs in het Engels.

Wat is je lievelingskleur?
Groen! Ik ben helemaal verzot van groen!

Wat is je favoriete Stardoll kleding stuk?
Hmm, moeilijk vraag, het blauwe jasje van Miss Sixty vind ik wel heel mooi!
Hoe vaak kom je op Stardoll?
Elke dag, maar ik zit nog op een andere site dus de uren hangt er vanaf.

Wat wil je nooit meer weg hebben op Stardoll?
Mijn beste vrienden die ik hier heb leren kennen! Anubiskiki , boxjohanna , chaimosh 17 ,.........

 
Wie is je idool?
Ik ben een mega grote fan van Bruno Mars!

Wat is je favoriete Stardoll winkel?
Goh, ik denk toch Bonjour Bizou en Miss Sixty!

Wat is je favoriete merk?
H&M, daar koop ik heel veel kleren.

Wat is je favoriete drinken?
Coca Cola. (Mijn opa werkte ooit in zo’n fabriek :] )

Wat is je favoriete eten?
Frietjes! Dikke, en met heel veel zout, MMM, lekker!

Wie is je beste Stardoll vriendin?
Oh, nheen, die is echt moeilijk! Ik heb een vriendin in het echt, MustiLover , ze is echt speciaal voor me! Maar men aller beste vriendin op Stardoll is anubiskiki ! Ze is geweldig!

Hoe was je eerste Stardoll dag?
Daar weet ik niet zoveel meer van, alleen dat ik het echt de max vond!

Wat is je favoriete film?
Kruistocht In Spijkerbroek. Echt een aanrader voor iedereen! Heel mooi! Verder wil ik graag films van de oorlog zien, maar daar ben ik nog te jong voor.

Wat is je favoriete TV- programma?
Thuis, en Met 4 In Bed! Vind ik echt heel.

Vond je dit een leuk intervieuw?
Jha, zeker en vast hoor! ;]

Intervieuw met: ice-lili
Intervieuw door: kenarie
Datum: Vrijdag 22 Juli 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten